niedziela, 4 maja 2014

Zostałem starszym bratem...

Witajcie kochani!!!
Chciałem Wam się tak na szybko pochwalić radosną nowiną. Dzisiaj rano o godz. 11.45 zostałem starszym BRACISZKIEM! Mam malutką siostrzyczkę MILENKĘ .
Ja jeszcze tak naprawdę nie wiem, co znaczy być starszym bratem ale to chyba jakaś bardzo odpowiedzialna i poważna rola, bo rodzice przygotowywali mnie do tego kilka miesięcy. Mówili mi, że będę musiał opiekować się nią i bawić, i... dawać jej wszystkie moje zabawki. Milenka będzie mieszkać w moim pokoiku. Nie wiem czy mi się to podoba, bo do tej pory, to ja miałem wszystko dla siebie a teraz muszę się podzielić moimi zabawkami i wszystkim co mam. Od tego jest starszy brat i jeszcze będę musiał ją chronić przed innym łobuzami. Tyle będę miał do roboty! No ale to chyba fajnie być starszym bratem, bo ona będzie musiała mnie słuchać a jak będzie niegrzeczna, to powiem mamie
Na razie zmykam, tyle się dzisiaj dzieje w naszej powiększonej rodzinie. Najpierw muszę zrobić jej zdjęcia abyście widzieli
jaka ona jest malutka i śmieszna, mniejsza ode mnie hihihi. Trzymajcie się kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz