poniedziałek, 1 września 2014

Zakończenie zbiórki na zrzutka.pl






Moi Drodzy
W związku z zakończeniem zbiórki pieniążków na moje leczenie i rehabilitację na stronie zrzutka.pl chciałbym serdecznie podziękować wszystkim darczyńcom a oto i oni :

Miroslaw Wylegala - 150,00
Marta Kulawik - 100,00
Grzelak Magdalena - 100,00
Jacek Kulawik - 100,00
Genowefa Stramska - 50,00
Edyta Latos - 50,00
Małgorzata Christ - 20,00
Daria Czarnota-wagner - 10,00

Z całego mojego połówkowego serduszka chciałem wszystkim ciociom i wujkom serdecznie podziękować za wsparcie w walce z moją chorobą... no i wiecie TULASKI PRZYTULASKI

Po opłaceniu portalu zrzutka.pl kwota przelana na moje konto w Fundacji Dzieciom " Zdążyć z Pomocą " wyniosła : 579.50
Serdecznie Dziękujemy.... Szymuś oraz Mama i Tata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz