wtorek, 26 listopada 2013

26.11.2013


WitajcieJ mam nadzieję, że za mną tęskniliścieJ
Dziś wieczorem jedziemy z mamusią i tatusiem do Pani Doktor, bo coś ten kaszel nie chce dać mi spokoju, cieszę się, bo lubię moją lekarkę zawsze da mi posłuchać serduszka i jest u niej tyle zabawek, że nigdy nie wiem, którą się mam bawić. Mam nadzieję, że w końcu mi i mamusi ten nasz, kaszelek przejdzie...
Wczoraj była u mnie ciocia Sylwia z wujkiem Marcinem, ale się fajnie bawiliśmy szczególnie wujek robił, co w jego mocy żeby mnie zabawić i nawet dobrze mu to wychodziło na dodatek nie chciałem spać, ale w końcu po ciężkich trudach przytuliłem się do swojego najlepszego przyjaciela Kubusia Puchatka i smacznie zasnąłem.
Co do zdjęć to taką mi mamusia zrobiła sesyjkę chyba jestem fajnym modelem, co?!
Buziaczki dla Was, pamiętajcie o stronie www.uratujserce.blogspot.com no i oczywiście o stronie na FB https://www.facebook.com/uratujserce Paaaa.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz