piątek, 27 grudnia 2013

27.12.2013

Święta Święta i po świętach... ale powiedzcie sami że do twarzy mi w tym mikołajkowym stroju:), jak widzicie moje oczko powoli się goi ale dalej mam bardzo siną powiekę jak to moja chrzestna Renia mówi do wesela się zagoi:)
 Mam nadzieję że wasze święta minęły równie rodzinnie jak moje, w Wigilię przyjechała do mnie babcia Gizela i ciocia Renata no i oczywiście prababcia Gertruda no i Pan Janek , jak będę miał zdjątko to Wam pokaże bo ciocia robiła mi dużoooo zdjęć, no a ile prezentów dostałem teraz nie wiem czym mam się bawić  a  no i odwiedziło mnie aż dwóch Mikołajów i robili hoł hoł hoł nie wiem co to znaczy ale byli śmieszni i można ich było za brody ciągnąć hihi. Na razie kończę bo mamusia woła mnie na obiadek ale za jakiś czas znowu coś napiszę:) Pamiętajcie o mnie no i lajkujcię stronę na FB i oczywiście odwiedzajcie www.uratujserce.blogspot.com buziaczki
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz