wtorek, 13 maja 2014

Szymon i jego pół serduszka na spacerku..

Hej ho hej ho na spacer by się szło....
Ładna pogoda słoneczko świeci to trzeba korzystać...
Kto mi pomorze zdmuchnąć " dmuchawce" ?
Ostatnio tak sobie często chodzimy z mamusią i moją siostrą Milenką na spacerki bo jak to rodzice mówią je...stem duży i mam chodzić na nóżkach a nie w wózku , no ale wiecie mi nie zawsze chce się tak daleko chodzić, i czasem marudzę ale jak usłyszę że idę na huśtawkę to sił mi od razu przybywa

W dalszym ciągu czekamy na telefon ze szpitala...
I znowu musimy iść do dermatologa bo moje skórne problemiki znowu wróciły ech....
 
BUZIACZKI DLA WSZYSTKICH  PRZYSZYWANYCH CIOC I WUJKÓW 
I PAMIĘTAJCIE O MOJEJ FACEBOOK-OWEJ STRONIE www.facebook.com/uratujserce
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz