poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dzień Dziecka w Ustroniu

Mój Dzień Dziecka
Wczoraj jak zawsze obudziłem się rano i poszedłem od razu do łóżeczka rodziców ale się ucieszyłem jak zobaczyłem tatusia >3 >3 >3 bo wiecie zazwyczaj jak wstaję rano to tatusia już nie ma, ale tym razem był . Mamusia... mnie przebrała z piżamki , tatuś zrobił pyszne śniadanie i wtedy się dowiedziałem że jest moje święto i mamusia z tatusiem mają niespodziankę dla mnie , ale musimy się szybko pozbierać do autka.
Wiecie, ja szybciutko zacząłem ubierać buciki i chociaż troszkę mi nie wychodziło chciałem jak najszybciej być już w autku
Tak długo jechaliśmy że zaczęło mi się nudzić i zasnąłem
W końcu po jakimś czasie się obudziłem i tatuś włożył mnie do wózka, wtedy zobaczyłem że idziemy do Parku Leśnych Niespodzianek w Ustroniu - wiecie to jest w górach
Mimo deszczyku, wspaniale się bawiłem, nawet goniłem zwierzątka bo wiecie, one tam sobie swobodnie biegają i nawet można je pogłaskać, ale ja wolałem je gonić , no i wiecie widziałem nawet sowy, jastrzębia, żbiki, dziki, koniki ,alpaki i wiele innych zwierzątek. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś tam pojadę
A jak Wam podobają się moje zdjęcia? czekam na komentarzyki
No i oczywiście tulaski przytulaski dla Was
 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz