sobota, 5 lipca 2014

Zbiórka dla Szymka

Kochani
Mam do was ogromną prośbę, wczoraj ruszyła zbiórka pięniążków na moje leczenie na stronie https://zrzutka.pl/uyvbzn , bardzo was proszę udostępniajcie tą stronę swoim znajomym , możecie również w szybki sposób zaprosić znajomych z fb poprzez stronę zrzutki , wystarczy kliknąć " poleć znajomym " poniżej kwoty do zebrania PROSZĘ POMÓŻCIE Liczę na WAS

JEŚLI ZBIORĄ SIĘ JAKIEKOLWIEK PIENIĄŻKI W CAŁOŚCI ZOSTANĄ PRZESŁANE NA KONTO "FUNDACJI DZIECIOM" KTÓREJ JESTEM PODOPIECZNYM

Ps. Mało ostatnio piszę ale to dlatego że sporo się dzieję, obiecuję nadrobię i zdam z wszystkiego relacje:) m.in z chrzcin mojej siostrzyczki , przyjazdu mojej chrzestnej itp a no i wiecie dzisiaj idę z mamcią dermatologa także na razie znikam
I wiecie TULASKI PRZYTULASKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz