sobota, 5 lipca 2014

Dermatolog

Witajcie ciocie i wujkowie
Chciałem wam powiedzieć co się działo ostatnio w środę u Pani Doktor, takiej od skóry wiecie mamusia mówi że to dermatolog, ale ja nie wiem do końca co to znaczy . Tak więc, pojechałem z mamusia do przychodni, ale po drodze mi się przysnęło w autku , jak już dotarliśmy na miejsce i trzeba było się obudzić ja zacząłem krzyczeć że nie chcę, , tak mi się chciało spać, że w końcu mamusia wzięła mnie na rączki , ale po chwili stwierdziłem że pójdę na nóżkach... Ale wiecie dalej byłem bardzo marudny i nie chciałem wejść do przychodni, ani do Pani Doktor, nawet dostałem 3 naklejki na których było napisane " dzielny pacjent " . W końcu, po chwili poszedłem do pokoiku, gdzie zostałem dokładnie obejrzany i mamusia jak zwykle objaśniła jak i czym się smarujemy, po chwili dostała karteczkę do apteki taką no wiecie receptę. Gdy już wyszliśmy z przychodni mamcia zabrała mnie na taki mały plac zabaw , troszkę sobie pozjeżdżałem i nawet huśtałem się.
Morał jest taki że mamusia albo tatuś muszą dalej 3 razy dziennie mnie smarować... echhhh a ja tak tego nie lubię

Mam nadzieję że pamiętacie o zbiórce pieniążków na moje leczenie, jeśli nie to przypominam https://zrzutka.pl/uyvbzn Proszę udostępniajcie link na swoich stronach...

A no i jeszcze Wam przypomnę, że w tym tygodniu a dokładnie 9 Lipca idę do szpitala na cewnikowanie serduszka, boję się ale nie mam innego wyjścia....

Całuję Was mocno no i wiecie TULASKI PRZYTULASKI DLA WAS





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz