piątek, 29 sierpnia 2014

29.08.2014

Witajcie ciocie i wujkowie
Ładnie pozowałem? w końcu mamusi udało się zrobić mi zdjęcia
Chciałem się pochwalić że za niedługo moje 3 urodzinki ale jestem już duży... mamusia mówi, że dopiero co byłem u niej w brzuszku....
Od 1 września zmieni się troszkę wystrój mojej strony na fb, będzie kolorowo, ruszy akcja " Kartka dla Szymonka " każdy z Was będzie mógł mi przysłać kartkę urodzinową do domciu mam tylko nadzieję że będą jacyś chętni... Wiecie jak zwykle liczę na Was... bo bardzo bym się cieszył wiedząc że w tym szczególnym dniu jesteście ze mną...
A co do Alergologa to wizyta przełożona na późniejszy termin z winy przychodni... dam znać co i jak
Zostały 3 ostatnie dni zbiórki... na razie uzbieraliśmy 580zł / 5000zł , liczę na Was moja rodzinko https://zrzutka.pl/uyvbzn
No i TULASKI PRZYTULASKI 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz