piątek, 22 sierpnia 2014

Alergolog

Witajcie
Szybciutko Wam opowiem co powiedziała nam Pani Doktor u której byliśmy... tak więc mamusia pokazała wszystkie dokumenty z SOR-u, i po przeczytaniu powiedziała że jak zwykle wszystko co złe to ciągnie do mnie ... po czym zostałem dokładnie przebadany nawet podniosłem do góry koszulkę taki byłem grzeczny
Tak więc, mamusia mówiła że boi się że mnie coś ugryzie w szyję i mogę się udusić , albo że co chwilę będę spuchnięty raz tu , raz tam
i za każdym razem będę jeździł na SOR żeby sprawdzić,, czy to aby nie od serduszka... i Pani Doktor powiedziała że musimy umówić się do Alergologa, więc mamusia mnie umówiła i jedziemy znowu do lekarza 28.08. Pediatra wyjaśniła mamusi że jeśli będę faktycznie miał uczulenie na ukąszenia pszczół, os i tp. to będziemy mieć ogromny problem ponieważ po takim ugryzieniu podaje się adrenalinę a ja na moje chore serduszko nie mogę jej przyjmować więc pewnie czeka mnie znowu wizyta u kardiologa żeby się skonsultować ale miejmy nadzieję że nie będzie takiej potrzeby...
A no i wiecie ostatnio zrobiłem się bardzo wstydliwy i mamusia goni mnie z aparatem ale ja jej uciekam , udało się zrobić zdjęcie z moją siostrą Milenką
Buziaczki dla Was - no i tulaski przytulaski 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz