niedziela, 17 listopada 2013

17.11.2013


Hej to znowu ja wasz Szymon musze wam się dzisiaj wyżalić...Wczoraj wieczorkiem mama jak zwykle dała mi lekarstwa i utuliła do snu, ale po kilku godzinach spania tak nagle coś mnie obudziło kręciło mnie mocno w brzuszku i tak bolało.. Płakałem w niebogłosy ale mama szybko przybiegła i zaczęła mi śpiewać i masować brzuszek po jakimś czasie zrobiło mi się troszkę lepiej i położyłem się spać, ale do tej pory jak sobie pomyślę jak to bolało ałłł mam nadzieję że nigdy więcej tak nie będzie...
Teraz Wam opowiem, jaka mam nowa zabawkę w domku jak widać na zdjęciu, które zrobił nam tatuś świetnie się z mama bawimy, ale mi się podoba, bo ugniatanie, wyciskanie a jak to pachnie mniam aż mam ochotę to zjeść zresztą sami zobaczcie...Pamiętajcie o mnie i odwiedzajcie moją stronę na FB - Uratuj Serce Szymona - Buziaki
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz