środa, 20 listopada 2013

20.11.2013


Halo to ja Wasz Szymon mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście?!
Tak, więc nie pisałem nic przez dwa dni, bo znowu jestem choryL no i oczywiście jak zawsze no wiecie towarzyszy mi mama, która też jest chora, bo wiecie jakoś tak w dwójkę raźniej...
Jakby tego wszystkiego było mało autko też jest chore i mama mówi, że autko za niedługo wyzdrowieje i będziemy mogli znowu nim jeździć a jak na razie czekam aż ktoś w końcu przyjedzie do mnie, bo ja nawet ostatnio to na rehabilitację nie jeżdżę, bo jak nie szpital to kaszelek i katarek i tak w kółko i na pewno Pani Iza - moja Pani od ćwiczeń się za mną stęskniła.
Na pocieszenie Wam napiszę, że przynajmniej tata jest zdrowy i dba o mnie i mamusię, chcę już wyzdrowieć, bo chciałbym w końcu wyjść na spacerekL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz