poniedziałek, 3 lutego 2014

Witajcie:)

Chciałem Was dziś bardzo bardzo mocno prosić razem z mamusią i tatusiem abyście trzymali za mnie bardzo mocno kciuki ponieważ, w środę tj. 5 lutego mamy długo wyczekiwaną wizytę w szpitalu u kardiologa. Mamusia bardzo się martwi czy po wszystkich badaniach jakie mi 
będą robić w tym najważniejsze echo serduszka będzie wszystko w porządku . Mamusia się martwi bo wiecie to będzie dopiero pierwsza wizyta u lekarza od "naprawiania serduszek" od mojego ostatniego pobytu w szpitalu czyli od października a jak na mnie to bardzo długa przerwa więc strach tym większy. Mam nadzieję że wszystko będzie w jak najlepszym porządku bo nie chcę aby mamusia się denerwowała bo wiecie jeszcze troszkę i będę miał siostrzyczkę Milenkę a przynajmniej tak mówią mamusia z tatusiem ja myślę że to chodzi o jakąś nowa zabawkę czy coś ale cały czas mówią że muszę jeszcze troszkę na nią poczekać tak więc sami widzicie że nie chcę mamci denerwować bo ja chcę dostać to zabawkę musi być superrr skoro tak długo trzeba na nią czekać no ale ja jestem cierpliwy....
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz